Klistermærke-Aktion

Aktivisme på såvel det dyreretslige, det miljømæssige og det sundhedsmæssige plan.

Klistermærke-Aktion

Indlægaf KbhVeganer » 27/11/2009 17:03

Okay, jeg har nu gået og fiflet lidt med en idé a'la denne her i mit hoved i noget tid:

Jeg har tænkt mig at finde et sted, hvor man kan få en masse klistermærker produceret til få penge - motiverne på klistermærkerne skal være forskellige scenarier fra konventionelle gårde/slagterier. Derefter har jeg tænkt mig at liste rundt omkring i forskellige supermarkeder og klistre klistermærkerne på forskellige kød-, mælke,- og æggeprodukter.

Er der nogen, som kunne være interesseret i at få noget i denne her stil op og køre?
Jeg vil ikke ligefrem mene, at det er ulovligt? Men hvis der er nogen, som har meninger/idéer/viden omkring sådan noget her, så er jeg meget interesseret!
KbhVeganer

Re: Klistermærke-Aktion

Indlægaf Marcus » 8/12/2009 21:01

Det lyder som en rigtig god idé!

Aktivistmæssigt kunne jeg forestille mig, du kunne finde nogle interesserede i Dyrenes Alliance København: http://dyrenesalliance.dk/kbh/?page_id=11

Mht. hvor man billigt kan få produceret klistermærker, vil jeg prøve at undersøge det, men ellers ved Anima vel nok noget om det?
Brugeravatar
Marcus

Indlægaf MyFurryHeart » 9/12/2009 08:52

Hey KbhVeganer, lyder som en rigtig god idé med at få trykt nogle klistermærker
og Dyrenes Alliance vil gerne hjælpe. Hvis du selv kan sætte noget op grafisk kan
du jo sende et forslag til mig =)

At sætte dem på varerne i supermarkederne er dog ulovligt og derfor ikke noget
Dyrenes Alliance kan tage del i på nogen måde osv. osv.

Jeg har hørt, at nogen har fået trykt en hulens masse kød/klima-klistermærker,
så hvis der er nogen der vil hjælpe med at pynte København her i klimadagene så
kontakt mig, så skal jeg sige det videre ;)

//Linda

lel@dyrenesalliance.dk
Brugeravatar
MyFurryHeart

Indlægaf KbhVeganer » 17/12/2009 20:42

Marcus: Godt at høre!
Jeg kunne jo kontakte Anima - de burde i hvert have lidt viden med deres produktion af flyers osv... ellers må jeg bare tage mig sammen og selv finde et billigt sted, hvor jeg kan få lavet klistermærkerne..

MyFurryHeart: Super :D
Hmmm, jeg ved ikke helt med det grafiske - det er også derfor, jeg søger nogle herinde.. så jeg kan se andres forslag osv.. men jeg vil prøve at sætte hovedet i blød..

Jeg er i hvert fald interesseret i nogle af de klistermærker, hvis der altså er nogle tilbage efter klimadagene??
Så kan jeg nemlig få en idé til, hvordan de kan se ud osv...
KbhVeganer

Indlægaf MyFurryHeart » 19/12/2009 22:11

De der kød/klima-klistermærker, blev vist aldrig til noget, men de ville ha set ca. sådan her ud:
Billede

Der er mange gode steder på nettet hvor man kan finde inspiration. Jeg bruger ofte Peta http://www.petacatalog.com/, http://www.rootsofcompassion.org/ og http://www.veganpimp.com/

Hvis du selv designer nogle er du meget velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for hjælp eller måske bare har brug for nogle andre øjne på det. Jeg skal nok skrive herinde hvis vi får trykt nogle, men det blir nok først engang i det nye år =)

Jeg kan anbefale denne leverandør, som er ret billig:
http://www.printcarrier.com/dk/

Men ja, skriv endelig hvis du får lavet nogle gode forslag, så kan vi nok godt finde ud af at få dem trykt =)
Brugeravatar
MyFurryHeart

Indlægaf xianor » 3/10/2024 23:07

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
xianor

Tilbage til Aktivisme